Skip til hoved indholdet

Spørgsmål og svar om indflytning


  • Cirka to uger før din indflytning, får du en mail med information om dato og tidspunkt for dit indflyttersyn.

    Du mødes med synsinspektøren ved boligen, hvor du får udleveret nøgler til lejemålet, og sammen gennemgår I boligen inden indflytningen. Inspektøren giver dig også praktisk information omkring affald, vaskerier, ejendomsmesterkontor osv.

    Du får også link til udfyldning af mangelliste, hvor det er muligt at uploade billeder af eventuelle fejl og mangler i din bolig.

  • Du kan godt bestille ekstranøgler. De koster fra kr. 200 pr. stk. som bliver afregnet over din husleje.

    Du kan nemt bestille ekstra nøgler. Læs mere her

  • I forbindelse med dette indflyttersyn gennemgår du boligen sammen med en ejendomsfunktionær. Her kan du naturligvis påpege mulige fejl og mangler. 

    Du får også et link til en mangelliste, som du kan udfylde, hvis du opdager fejl og mangler i dagene efter din indflytning.

    Det er nødvendigt, at du indsender mangellisten rettidigt, så du ikke kommer til at hæfte for fejl eller skader, når du en dag skal flytte fra boligen.

Genveje til mere information


  • Hjælp i boligen

    Din bolig er dit hjem, og det skal være enkelt for dig at få hjælp med det praktiske i din bolig, så derfor har vi samlet alt, hvad du skal vide her.

  • Har du andre spørgsmål?

    Hvis du har spørgsmål omkring dit lejemål, må du altid kontakte vores administration. Det er nemmest via MinSide, men du kan også fange os på dette link

  • Din boligafdeling

    Du er flyttet ind i en boligafdeling, som er en selvstændig del af boligselskabet, hvor beboerne har
    stor indflydelse.
    Læs mere om din afdeling her.